התקנת סורגים בדירות להשכרה

סורגים

סורגים – לביטחון ולבטיחות

חלונות הם פתחים גדולים אשר מאפשרים פריצה קלה יחסית לבית או לדירה, וכאשר הם מוצבים בקומות גבוהות, הם גם מהווים סכנה לנפילה של ילדים מהחלון. בכדי לשמור על ביטחון הבית מפני פורצים או גנבים, ובשביל לשמור על בטיחות הילדים מפני נפילה, מומלץ להתקין אלמנט שחוסם את החלון, ושלא ניתן לפתוח אותו בקלות. אלמנט כזה יגיע לרוב בצורה של תריס או של סורג. מאחר ותריסים ניתנים לפתיחה בקלות ברוב המקרים, בשביל להיות בטוחים שהחלון מוגן ושמור, מומלץ להתקין גם סורגים ליתר ביטחון ובטיחות. גם אם אתם גרים בדירה להשכרה תוכלו להתקין סורגי בטיחות או ביטחון על החלונות, אבל יש צורך באישור והסכמה מבעל הבית לפני ההתקנה.

מהם היתרונות של סורגים?

  • בטיחות – אחד הפחדים הכי גדולים של הורים לילדים קטנים הוא שהילד יטפס על אדן החלון וייפול מהחלון. חשש זה יכול להתקיים גם אצל בעלי כלבים או חתולים, מאחר וחיות אלו נוטות לרדוף אחרי ציפורים וחיות שנמצאות מחוץ לבית. התקנה של סורגי בטיחות העשויים מתכת, אשר המרווח בין סורג לסורג הינו קטן יחסית, יבטיחו כי הילדים או בעלי החיים לא יצליחו לצאת מהחלון, ובכך תוכלו להיות בטוחים שהם שמורים ומוגנים.

סורגים

  • ביטחון – סורגים יוצרים מראה מרתיע עבור גנבים ופורצים מאחר והם מעניקים מראה פחות נגיש ויותר קשה לפריצה. בנוסף להרתעה, הם באמת מהווים שכבת הגנה נוספת לבית, ולא ניתן לפרוץ אותם בקלות כמו חלונות שאינם מוגנים, מאחר ולרוב יש צורך בניסור של סורג אחד או שניים על מנת להצליח לעבור דרכם. לכן, הם מהווים שכבת הגנה נוספת לביתכם ומגבירים את רמת הביטחון בתוך הבית.

 

 

איך מתקינים סורגים בדירה שכורה?

התקנת סורגים בדירה שכורה אינה שונה בתכלית מהתקנה בדירה שנמצאת בבעלות הדיירים. ההבדל המשמעותי היחיד בין שתי ההתקנות הוא שבדירה שכורה יש צורך בקבלת אישור מראש מבעל הדירה. מאחר ולבעל הדירה יש אינטרס שהדירה לא תיפרץ, לרוב בעל הדירה אמור להסכים להתקנה מסוג זה. לאחר קבלת האישור מבעל הדירה ניתן להמשיך להתקנה וליהנות מדירה מוגנת ובטוחה.

כתיבת תגובה