מיגון חדרי הילדים לקראת חופשת הקיץ

הקיץ כבר כאן, ואיתו חופשת הקיץ של הילדים – וחשוב להכין את הבית אליה

עונת הקיץ היא העונה האהובה ביותר על ידי כמעט כל הילדים, בכל הגילאים. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד – מעבר לחום, לים ולארטיקים, הקיץ הוא העונה שבה לילדים ישנו חופש גדול של חודשיים שלמים – חופש שאותו הם מבלים עם חברים, עם משפחה, וחלק גדול מאוד ממנו הם מבלים בבית. אחת ההשלכות הישירות ביותר של מצב זה היא שהילדים שלכם מבלים זמן רב בבית מבלי שאתם נמצאים שם, וזהו מצב לא שגרתי ביחס לשאר ימות השנה – וחשוב להכין את חדרי הילדים ולמגן אותם בצורה הטובה ביותר לקראת הקיץ.

מהם החלקים המסוכנים של חדרי הילדים שלכם, וכיצד תמגנו את החדר בצורה הטובה ביותר?

  • נקודות התורפה הבטיחותיות –

נקודת התורפה הבטיחותית הברורה ביותר בחדרי הילדים שלכם היא כמובן החלונות. כאשר אתם נמצאים בבית, אתם יכולים להיות בבקרה על הילדים שלכם ולוודא שהם לא מתקרבים לחלונות ועושים שטויות בקרבתם, אך בחופש הגדול לא כך הדבר – ומדובר בסכנת חיים של ממש. מעבר לכך, ישנן נקודות תורפה כמו נקודות חשמל שיכולות להוביל לשריפה, ובמידה ויש כזו בבית – גם מרפסת הבית היא נקודת תורפה.

  • כיצד תמגנו את החדרים?

האביזר הברור ביותר למיגון חדרי הילדים שלכם הוא כמובן סורגים לילדים – באמצעות סורגים לילדים
תוכלו להבטיח את מיגון החלונות של הילדים שלכם מפני נפילה. מעבר לכך, אם יש מרפסת עליכם לוודא כי המעקה שבה מחוזק ובטיחותי, ולגבי סכנת שריפה בחדרי הילדים שלכם – פשוט התקינו גלאי עשן בבית, מעשה מומלץ בלי קשר לעונת הקיץ.

כשאתם ממגנים את חדרי הילדים שלכם לקיץ, אתם יכולים ללכת לעבודה כל יום בשקט

כשאתם מתקינים סורגים לילדים בחדרי הילדים שלכם, וכאשר אתם מבטיחים את הסביבה הביתית הבטוחה ביותר לילדים שלכם, אתם יכולים לתת לילדים שלכם ליהנות מעונת הקיץ שלהם בצורה מלאה, ולהתארגן כל יום לעבודה כשאתם בטוחים שהילדים שלכם נמצאים בסביבה מוגנת ובטוחה, לצאת ולחזור הביתה בראש שקט.

כתיבת תגובה